• (Android/iOS) Mindustry trișează multe aur

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mindustry ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Mindustry IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ trișează multe aur ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Mindustry 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Concept bun, încă nu există. Comenzile sunt cu adevărat fine și necesită lucru. O mulțime de efecte shakycam enervante și mișcări nedorite ale ecranului care trebuie să dispară sau să fie comutabile sau orice altceva. Probabil ar fi mai bine pe PC. Citind celelalte recenzii, se pare că controalele au fost o problemă de ceva vreme și dezvoltatorii nu au abordat problema. Actualizare: acest ticălos tocmai mi-a pierdut două ore din viața, apoi s-a prăbușit și a pierdut progresul și a fost șters sumar. Nu-ți pierde timpul.

    Sunt un mare fan al jocurilor care vă permit încet să automatizați mai mult și acesta este jocul, puteți, de asemenea, să faceți orice doriți, iar arborele tehnologic este destul de cool.

    Joc minunat de constructor de orașe și apărare. Fără micro-tranzacții (mulțumim dezvoltatorilor pentru această notă), și comenzi tactile ușor de utilizat. A devenit unul dintre jocurile mele pe mobil.

    Joc solid, abordare distractivă a lui TD. Adaptare rezonabilă a comenzilor pentru atingere. Cu siguranță un joc provocator. Unii dintre șefi sunt totuși nebuni.

    Mi-a plăcut mai mult varianta clasică, dar și aceasta este bună. Unele lucruri sunt confuze, dar este un amestec distractiv de apărare a turnurilor și constructor de fabrici.

    Joc grozav, dar nu oferă informații despre ceea ce este schimbat sau actualizat atunci când există actualizări pentru aplicație. Joc grozav, îmi place, dar acest lucru trebuie abordat.

    A rămâne blocat în Tutorial nu este distractiv. Fac ceea ce spune să faci, dar textul tutorialului este blocat într-o buclă. Nu există o explicație reală despre ceea ce sunt lucrurile și de ce se întâmplă.

    Voi evalua cu o stea pentru că există atât de multe erori dacă acest joc, cum am reluat jocul, atunci jocul meu pare mai mare decât literele mici. Vă rugăm să remediați erorile acestui joc.

    Nici măcar nu pot face obiectele să funcționeze urmând tutorialul, am fost și eu super încântată de acest joc, scutește-te de dezamăgire și treci de joc.

    -2 stele pentru probleme de echilibru și erori Creativ și interesant. Se așteaptă să proiectați totul, ceea ce îl face mai plină de satisfacții

    Recomand cu căldură acest lucru, controale simple, pot fi complexe sau simple în funcție de stilul tău și sunt strategice din toate punctele de vedere. Te poți juca și cu prietenii. Mai multe de reținut: în primul rând, are nevoie de mai multe hărți, în al doilea rând, are nevoie de mai multe lucruri precum fier și lucruri precum lemn. În al treilea rând, acesta este cel mai bun joc din toate timpurile pe care l-am jucat vreodată! (Pe lângă pubg m)

    Pare proaspăt și original pentru mobilul Rts. Impresionant, dar trebuie să lucreze la controale. Continua cu munca buna.

    Mindustry Hərəkət sga

    Controale oribile. Nu este deloc ușor de utilizat.

    nu este neapărat tipul de joc care îmi place. Tutorialul este lung și este într-adevăr foarte grindy mai grindy decât mă așteptam

    Comenzile computerului nu vă vor permite să faceți nimic fără să cunoașteți comenzile computerului

    Unele instrucțiuni sunt neclare și nu am putut niciodată ca miezul să părăsească o planetă. Poate faceți un alt buton pentru asta.

    Uite, iubesc acest joc... pe PC pur și simplu nu funcționează corect pe Android am nevoie de mai multe butoane pentru a schimba direcționarea, deoarece menținerea și glisarea lui fie fac prea multe, fie îmi trage toată munca de unde a fost și asta este cel mai mult lucru enervant pe lume. Nu putem plasa lucrurile suficient de repede pentru a ține pasul cu timpul, deoarece controalele sunt atât de ciudate și defecte. Vă rugăm să remediați acest lucru, jocul ar fi mult mai bine dacă ați adăuga butoane pentru a schimba direcția puțin mai mult.

    Există planuri de viitor pentru optimizarea jocului? De cele mai multe ori, când apar 30 sau mai mulți inamici, aceștia încep să întârzie jocul la un FPS. Mulțumiri.

    pare cu adevărat distractiv, dar este aproape imposibil de controlat, așezați orice este foarte greu, chiar și măriți.

    E cea mai prost joc din lume e un căcat nu recomand e o prostie

    Îmi place lucrurile noi, dar par a fi complicat și cutia de nisip, din păcate, nu oferă turnulețe și chestii muniție infinită, ceea ce ar fi fost frumos

    Cred că l-ai făcut pe șeful din runda 30 în munți pătați, pentru că, când sunt pe cale să-l omor, parcă are sănătate deplină.

    Bănuiesc că este bine, nu am avut timp să mă joc pentru că nu înțeleg cum să-ți apăr sectorul fără să mori singur. Cred că ar trebui să existe un tutorial mai bun înainte de a veni inamicii

    Actualizarea a șters toate materialele mele stocate. Ziua noapte făcută foarte prost. Update trist peste tot. Probabil doar dezinstalez. Actualizați. Jocul este atât de enervant de jucat. Timpi de încărcare în zone lungi. Așteptați inutil pe ecranul de introducere. Dezvoltatorii au adăugat blocarea blocării și au șters resursea pentru a prelungi lupta.

    Singura plângere este că există puține modalități de a arăta cum funcționează fiecare articol, dar odată ce îți dai seama singur, este un joc grozav.

    Controalele sunt extrem de greoaie și greu de folosit, funcționează mai bine pe computer, cu mai multă versatilitate de control. Nu aș recomanda.

    Acesta este un fel de amestec de Terraria, cu numeroasele sale minerale și obiecte de cercetat și apărarea turnului de birou, pentru că trebuie să vă păziți miezul și să învingeți toate valurile sau, în unele cazuri, să învingeți miezul inamicului în timp ce vă protejați pe al dvs. .

    Vă rugăm să schimbați tutorialul, pentru că cum pot folosi clic dreapta și ctrl când folosesc smartphone-ul. De asemenea, nu pot folosi apăsat clic pentru a face o linie de transportor.

    Jocu ăsta e tare mi-a plăcut mult , dar nu e prea e distractiv sa joci singur e mai distractiv sa joci cu alți există servere multe posibilități de a juca cu cineva care poate face și host! Jocu merita lăudat pentru conceptul acesta de joc .

    Un joc super bun, dar când pierzi, îți distruge toată munca grea și asta l-a făcut foarte rău

    Acest joc tl este uimitor, cu un suport excelent pentru mod și aproximativ un an de conținut dacă cuceriți o zonă pe zi, este atât de grozav pentru toate interesele, dacă doriți să programați lucruri, există logistică, dar nu trebuie să o faceți dacă doriți. nu vreau, există o modalitate de a asambla o armată, există cablare logistică și rutare de transport maritim, există un arbore tehnologic uriaș și atât de multe pe care le puteți adăuga și cu mod-uri!!! Acesta este cel mai bun joc pe care l-am găsit gratuit fără reclame de mult timp, este cel mai bun joc pentru mobil.

    Controalele sunt dureroase, ruinează ceea ce ar putea fi un joc grozav TD.

    Controalele sunt greoaie, tutorialul a fost frustrant și ciudat. Am renuntat si am sters aproape imediat.

    Mi-ar plăcea să văd un joc RTS ca acesta. Mă refer la muncitori și unități, nu numai la fabrici.q

    Sincer, ai câteva probleme după ce mi-am actualizat telefonul. Nici măcar nu pot să mă alătur la servere, băiete, nu are rost să joc acest joc Îmi place multiplayerul. Nu-mi place să joc singur decât dacă sunt complet plictisit și nu am conexiune la internet serios trebuie să rezolvi asta

    A fost un joc grozav pentru totdeauna. Îi poate sprijini cumpărând jocul și pe Steam. Doar 6 dolari cred? Grozav. O bijuterie grozavă pentru un joc. Pe mobil, este într-o ligă proprie.

    Conceptul este grozav și funcționează fără probleme ca factoro. Dar grafica este atât de pixelată încât nu poți deosebi o piatră și clădirile. Așa este de simplificat.

    Joc tare, controale groaznice. UI/UX necesită multă muncă. Sfârșește prin a fi frustrant doar să încerci să faci lucrurile să funcționeze așa cum vrei tu. Jocul în sine arată super distractiv, din păcate nu voi ști niciodată din cauza barierei UI

    Mindustry Märulimängud sfve

    Mi-e greu să intru. Imediat a fost ușor greu de înțeles. Acest lucru poate fi doar din cauza ADHD-ului meu, dar este totuși un joc cu potențial.

    Textul din tutorial este redat pe ecran până la punctul în care nu puteți vedea de fapt pentru a parcurge tutorialul. Dezinstalat.

    Cred că acest joc este fantastic. Îmi place stilul său unic de artă, iar modul de joc este o răsturnare a jocurilor tipice de apărare a turnului. Îmi place cum există diferite tipuri de niveluri și multe niveluri la asta. Este doar un joc cu adevărat unic. Modul în care a fost făcut face ca tpu să-și dorească în continuare să joace, pentru că de fiecare dată când eșuezi, vezi o problemă și îți spui „nu mai face asta data viitoare” și apoi mergi mai departe. Uimitor

    मिन्दुस्त्र्यि (Mindustry) कार्रवाई btou

    クリミナルケース アドベンチャー fso

    Iată o problemă, am încercat să încarc un mod, apoi am reîncărcat jocul și modificările au dispărut brusc. Am încercat să deschid fișierul mod, dar a spus că fișierul mod lipsește și fișierul aplicației

    Meh, mi-am pierdut progresul după câteva ore de joc, habar nu, am închis jocul și am revenit dimineața și totul a dispărut.

    Ridicol de greu de schimbat direcțiile benzii transportoare, tutorial prost. Jocul s-a prăbușit când am mărit pentru a schimba direcția unei centuri, literalmente, la 3 minute. Doar o înșelăciune de gunoi mobilă Factorio.

    Da, este distractiv, dar devine plictisitor rapid, nu mă înțelege greșit, este un joc bun, dar nu tipul meu de „cutie cu nisip”

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :